Яка ти в'язальниця?

Уявіть собі, скільки людей у всьому світі, чоловіків і жінок, захоплюється в'язанням! Думаю, серед усіх мільярдів жителів землі, як мінімум один — в'язальниці. Всі ми різні за характером, соціальним становищем та багатьма іншими ознаками, але нас об'єднує одне — ми любимо всі ці спиці, гачки, ниточки. Любимо перебирати моточки, перекладати їх в коробочках за кольором або складу, милуватися ними і уявляти, що ми зв'яжемо.
Природно, що наш характер відкладає відбиток і на те, як і що ми в'яжемо.
Німецький дизайнер Тіна Хеєс розділила всіх в'язальниць на психотипи. Причому зробила ця з гумором, так що так само, з гумором, поставтеся до цього і Ви.
Всі психотипи взяті з статті Тіни Хеєс для журналу Verena зима 2013р. у моєму викладі з моїми коментарями і доповненнями матеріалу так, як це бачу я.
«Процесуальний» тип — ви в'яжете, тому що для вас важливий сам процес. Що вийде, вийде взагалі щось- це не важливо, головне — ви цілий вечір з захватом щось в'язали, а завтра, можливо, все це з таким же захватом розпустіть.
«Проектний тип» - для цього типу в'язання свого роду робота (не в сенсі збагачення, а в сенсі часу), тому в'язання зразків сприймається ними як щось непотрібне і нецікаве. Я вже не кажу про розпусканні!
«Перфекціоніст» - цей зможе розпустити практично готовий виріб з-за однієї невеличкої помилки в початковому рядку, хоча, крім нього, цю помилку ніхто не побачить навіть з лупою. Буде ховати кінчики тільки в шві, навіть якщо залишилося ще кілька метрів пряжі і до шва не вистачило дві петлі (точно не Елізабет Циммерман!).
«Нетерплячий» - не в'яже зразки, як і «проектний» тип, але причина в іншому — перед очима вже готовий виріб, людина вже вибрав з чим це носити і комбінувати, тому: «витрачати час на зразок?» - «та я за цей час підлогу шапки зв'яжу!». На жаль, у цього типу в'язальниць багато незакінчених робіт, а вже якщо цей тип сполучився з «процесуальним», то готові, але не зшиті вироби так і лежать в проектних сумках.
«Безкорисливий» тип — хоче обв'язати весь світ, і, якщо ви стали об'єктом його уваги, опір марно. Краще носіть те, що вам зв'яжуть, інакше «розлучення і дівоче прізвище». Причому цікаво, що сама в'язальниця цього типу рідко в'яже для себе. По-моєму, з цим до Лабковскому.
«Терпкий все підряд» - в'язаний плед лежить поруч з в'язаними подушками, під ногами плетений килимок, на вікнах в'язані штори, кіт хизується в кофточках і шапочках, і щегольски лежить (так як бідному тварині ходити в це просто неможливо) у в'язаних шкарпетках.
Я вже не кажу про в'язаних чохлах на машину і т. д.
«Любитель високих технологій» - сучасна в'язальниця, яка навчилася в'язати по видеокурсу в інтернеті, на смартфоні лічильник рядів, всі інструкції в електронному вигляді. Без зарядки і електрики практично безпорадна.
«Природний талант» - не обов'язково в'яже з дитинства. Іноді виявляється в зрілому віці. І тут вже людини не зупинити. Можна тільки порадіти за нього!
«Экономный» - этот тип подпитывают не только воспоминание о тяжелом «советском беспряжном прошлом», как я думала, когда распускаешь и перевязываешь не потому, что скряга, а потому что вязать хочется, а не из чего. К этому типу можно отнести и «пряжеголиков», которые охотятся за скидками и акциями, и в результате, становятся обладателями н-ого количества пряжи (я бы даже сказала, килограммов пряжи).
«Любитель розкоші» - протилежний попередньому психотип в'язальниці. В'яже виключно з кашеміру і японського шовку спицями з рідкісних порід дерева запаморочливою вартості. Але, на жаль, дорога пряжу і спиці часто лежать без діла, бо чекають свій неповторний у своїй винятковості проект.
Думаю, що чіткого розмежування на ці «несерйозні» психологічні типи, звичайно, немає. Всі ми іноді «нетерплячі» або «економні», а іноді стаємо «перфекціоністами», так і «любителькою розкоші» побувати теж приємно, але потім відразу перейти в інший тип і зв'язати собі светр з розкішною пряжі дорогущими спицями!
А хто Ви?
- Витрата пряжі DropsСкільки потрібно пряжі? Тепер Ви з легкістю знайдете відповідь на це питання:)Повна версія статті
- ChiaoGoo - Китай или США?Многочисленные споры о том, чей же это бренд — американский или китайский, связаны лишь с незнанием истории возникновения компании, продукцию которой мы так любим и превозносим.Повна версія статті